2010. november 1., hétfő

Hello(ween) Kity

Hello(ween) Kitty
Mindenszentek ünnepére ismét előkerült a minden évben aktuális kérdés: Hol van a határa a külföld majmolásának? A válasz sajnos egyértelmű. Nincsen határa. Valószínűleg nem csak az összeesküvés elméletek szerint jó üzlet ez a hipermarketeknek. A magyar gyerekek ugyan nem szaladgálnak "Trick or treat" felkiáltással, az édességgyártók legnagyobb sajnálatára (az Egyesült Államokban az éves szinten eladott édesség mennyiségének 10%-át ehhez a naphoz kötődve adják el - 2 milliárd $ értékben) de a más források szerint 6 milliárd dolláros jelmez üzletből egyre nagyobb részt fizetnek be a hazai vásárlók is.

Sanrio-ék macskája - természetesen - nem kerülhette el az ünnephez passzoló ruhát. Ez legyen az ő bajuk: bujtatták már Darth Vader, Spiderman és Eperke bőrébe is.


Az eladás növelése kedvéért bármit! Ez lehetett a mottó, amikor a most 36 éves cicát összeházasították egy 64 éves darázzsal. Az eredmény? Döntse el ki-ki maga...

És a cukiság-kényszernek ezzel távolról sincsen vége! Ezt az oldalt most találtam. Dr. Szöszi visszavág: "That sexy silver Vespa ET with the pink dalmation scooter seat cover is my Vespa ET4, Rosa.". No comment...

Hogy mi köze mindezeknek a Mindenszentekhez? Pont annyi, mint a Halloween-nek a magyar tradíciókhoz. Semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése